tiistai 1. syyskuuta 2009

Syyskuinen arvonta

Olen osallistunut muutamaan blogiarvontaan ja yhden kerran on onnetar suosinutkin. Siitä innostuneena ja inspiroituneena ajattelin järjestää arvonnan omassa blogissa. Pian on laskurissa 15 000 kävijää, sen kunniaksi siis myöskin. Kiitos kaikille lukijoille, kommentoijille ja blogikamuille! :D

Jos haluat osallistua, jätä kommentti tähän postaukseen. Onnetar arpoo tämän viikon sunnuntaina kolme, joille lähtee postissa jotain pientä kivaa. Onnea arvontaan ;D



Kuva: SP

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun arvontaan!

-Ellu

Josie kirjoitti...

Täällähän minäkin taas olen kurkkimassa, ja mielelläni mukana arvonnassa ;O)

Naisen elämää kirjoitti...

No tottahan minäkin haluan osallistua. Minulle ihan uusi juttu nämä arvonnatkin...Onnea niin monesta kävijästä!!!

Sari. kirjoitti...

Oi mitä herkkuomppuja!

Osallistun :)

Anonyymi kirjoitti...

Juu, osallistun :) t. JAn

Anonyymi kirjoitti...

Voikohan olla enää arvonnassa mukana, kun laskurissa on jo 15009, nukuinkohan onnenei ohi.

Hieno sommitelma, mp

Rosmariini kirjoitti...

Hei, täytyypä minunkin kerran koettaa onneani. Olen yrittänyt joihinkin sellaisiin vastata, mutta ohjeet ovat olleet niin hankalia etten ole osannut toteuttaa kun on pitänyt siirtää kuvia ja linkkejä omaan blogiini yms. ei ole onnistunut minun taidoillani. Nyt löysin sinun blogiisi Mintun "Marjapuuroa ja mansikkaa" kautta ja ajattelin kurkistaa millaista täällä on. Ehkä onnetarkin tässä sivussa olisi suotuisa??!! Terv. Rosmariini (pijapo.blogspot.com)

Anonyymi kirjoitti...

Hieno kuva jälleen. Onnea, melkoinen määrä kävijöitä on jo kurkistellut sivuillesi! Olen kerran elämässäni voittanut arpajaisissa: mato-ongen ilman vapaa. Nytkään ei tällainen myöhäinen lintu varmaan matoa nappaa... ;-D
T. Eevis

trina kirjoitti...

Uskaltaudun osallistumaan, vaikka olen vasta muutaman kerran sivuillasi käynyt. Kivoja kuvaideoita sinulla täällä!

RagGyver kirjoitti...

Pitääpä kanssa osallistua, kun vinkin arvonnasta sain pikkulinnuilta ;). Melkoinen määrä kävijöitä ollut jo sivuillasi, onnea siitä! Niin ja paljon onnea myös blogillesi tulevaisuudessa! Ihania omppuja... yhdenlaisia ollaan mekin jo saatu ihanalta & anteliaalta työkaveriltani.

Marika kirjoitti...

Paljon on lukijoita sinulla käynyt! Ihania syys-omppuja, pakko päästä viikonloppuna torille hakemaan laatikollinen, jos jopa löytyisi luomu-laatua... no, kotimaisia ainakin! Ja toki olen mukana arvonnassa :)